حفظ رژیم لاغری در شب یلدا
نوشته شده توسط : لوکس

مقدمات حفظ رژیم لاغری در شب یلدا

وقتی قرار است یک دورهمی خانوادگی راه بیندازید اصلا لازم نیست با خودتان فکر کنید که حالا مجبورید چند مدل از انواع و اقسام خوراکی هامثل شکلات و شیرینی، را برای مهمانان خودتان آماده کنید.

به سراغ تهیه انواع خوراکی های زمستانی بروید. تهیه هر کدام از آنها وقتی با عشق و علاقه همراه باشد، دیگر کار سختی نیست. به سراغ انواع شیرینی ها و آجیل های بومی خودتان بروید. یا اگر به دنبال تنوع هستید، می توانید مهمان سفره های سایر شهرهای ایران باشید.از هر قسمت کشور یک نمونه را برای پذیرایی تان انتخاب کنید. 

 

شروع حفظ رژیم لاغری در شب یلدا

برای اینکه یک شروع هیجان انگیز داشته باشید بهتر است به سراغ دفترچه تهیه سالاد میوه بروید. در یخچال را باز کنید سه چهار تا پرتقال بیرون بیاورید. سیب و موز هم اگر در یخچال دارید بهش اضافه کنید. همه این میوه ها را پوست بگیرید و آنها را به صورت مکعبی خرد کرده و با هم مخلوط کنید.

حالا آب یکی از پرتقال ها را بگیرید و آن را روی این میوه های خرد شده بریزید. ظرف سالاد میوه را درون یخچال بگذارید تا میوه ها به خورد هم بروند و حسابی مزه دار شوند. مطمئن باشید وقتی مهمانانتان از راه برسند حتما از سلیقه شما خوش شان می آید و از این سالاد بی نظیربا طعم آب پرتقال استقبال می کنند. ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید... 

 

سایت منبع: لاغری و رژیم لاغری 

 

بر گرفته از نوشته: حفظ رژیم لاغری در شب یلدا 




:: برچسب‌ها: لاغری، رژیم لاغری، حفظ رژیم لاغری، شب یلدا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: